sobota, 12 października 2013

Sorry :(

Nie pisałam dość długo. Zobaczcie na listę polecanych blogów. "2 tygodnie temu 1 tydzień temu"...Rzadko już się pisze :( Na dodatek założyłam sobie nowego bloga, o modelinie, już zapomniałam nazwy xD ale jest z tego samego konta co to z filmikiem powitalnym, więc na tym kanale będą nie tylko filmy o LPS (i tak mam juz plan na nowy serial pt. "Byłam Schizofreniczką", to taka książka, ale osobiście jej nie czytałam) i w ogóle, w poniedziałek dojdą notki, zdjęcia i filmiki, ponieważ, nie wiem jak wy, ale ja mam 14 października dzień wolny od zajęć < 3 Tak więc do zobaczenia w poniedziałek!
~Nie napisze miłego weekendu, bo jak weekend może być niemiły? < 3

1 komentarz:

  1. Ja jutro OBOWIĄZKOWO idę do szkoły, gdyż występuję w jakimś zasranym apelu. :(

    OdpowiedzUsuń