sobota, 5 października 2013

Tytuł Posta :V

Woo-hoo mam pomysła na film na YouTube, tylko zapomniałam hasła do konta FilmikiLPS xD Geniusz ja -,-  No trudno, takie życie.
Ustawiam moje LPS'y na nowo, bo musiałam wytrzeć półkę z kurzu ._. Dużo czasu to zajmie, no trudno. Jak skończe pisac notkę, to wpadnę na wasze blogi :>

Przy ścianie, na końcu półki beda stały LPS'y których mam tylko jeden z danego kształtu :) stoją tam:
rekin Sharky
żyrafka Victoria
hipopotam Partuś (elita!)
krokodyl Kroki (oryginalne xD)
szynszylka Lily (ma futerkowy ogonek :D)
biedronka Kropka (była w zestawie z Lily)
foczka Foxice (mój 100 lps ^^)
misiek Snowy (borze tucholski, 2 lata temu ją kupiłam ;-;)
wilczyca Cindy (elita!)
wąż Snakey (ją mam już 3 lata :>)

Oni nie zajęli całego rządku, więc dołoże  tam jeszcze morksie, bo ich mam mało.

Koniki Morskie:
Fantazja, Blue, Diamond, Mięta. 
Mam też dwie ośmiornice, Sparkle i Ósemkę :> i dwa skalary: Buzię (elita!) i Scale, to następczyni Ś.P. Pływaczki ;-; Pływaczka dziwnym cudem utopiła mi się w jeziorze. To samo jezioro pochłonęło mi mojeg kochanego dzięcioła Dero. Kupiłam sobie nowego,  identycznego, ale do niego imię Dero nie pasuje, nazwałam go Corgito.  Powracając do LPS'ów, stoi tam jeszcze rybka Bibi 2 (miałam też Bibi 1, ale nie wiem gdzie jest)

Obok postawiłam jeszcze żółwie, i one zapełniły pierwszy rządek (nareszcie! -,-) i stoi tam Harper, co jest chemikiem w PetTownie :> Alive, żona Harpera, i ich dorosłe (już! a pamiętam, jak byli dziećmi ;-;) dzieci Dero (Dero 2 xD) i Crap.

W drugim rzedie mamy jaszczurki, gekony, żaby i w ogóle: płazy i gady.
Żaby:
Żabcia (mój pierwszy LPS, ma już 6 lat :D)
Skajter (był z czerwonym krabem Anoracją, skradli mi ja kradzieje w szkole ;-;)
Lavender i Orbit, to siostry.
Fred i George, takie dwie żabki, niebieska i pomarańczowa :D
Violette, z nią nie mam żadnych ciekawych historii ;o
Jest jeszcze zielona żabka, No-Name.

Gekony!! 
Jest Karolcia; była moim ulubionym LPS'em. 
Geki; on ma nieruchomą głowę, bo kuzynka mojej koleżanki rzucila Gekiego na trawnik, a trawa była wysoka, potem ktoś skosił trawę a głowa Gekiego została oddzielona od jego ciała ;-;
Lagoona. To najlepsza przyjaciółka Klaudii. Obie są sparkle, obie kupiłam w tym samym sklepie i w tym samym czasie. Kocham je < 3
Pani Gadzia: to ten różowy gekon, jest nauczycielką. To tyle o niej xD

Jaszczurki :>
Miałam 4, zostały dwie ;-; Flux, był w zestawie ze Snakey, przybyli z Meksyku, i ciąg;le pili mleko w PetTownie xD a Igi przez długi czas był w kanapie (nie pytajcie xD) potem nasmarowałam go olejkiem do opalania, i na tydzień (przypadkowo) zostawiłam na słońcu xD

Aby zapełnić drugi rząd, musimy dodać tam gryzonie, których mam niewiele.

Króliki:
Kalina, i jej mąż Witek. Nic specjalnego. Pamiętam, jak Witek zaprosił (4 lata temu) Śnieżkę na randę, w zdalnie sterowanym samochodzie xD 
Śnieżka, celnie walnięta nastolatka :>
Luna. Robiona na wzór Luny Lovegood z Harrego Pottera. Nieco zwariowana :>
Zosia. Ten zwyczajny, popielaty królik. Rodzice się nią nie za bardzo interesują, zawsze spędza całe dnie na dworze.
Pyrek. Tłusty, niebieski chomiczek :D
Chrums (elita!!) kocham go. Na jego cześć zielone liście z kukurydzy zostały nazwane chrumsy xD Miał mieć na imie...Michał XD ale podczas kręcenia filmików powiedziałam na niego Chrums, i tak zostało xD
Mouse. Rózowa mysz. No, trudno ;-;
Szop Pracz Kira. Ona jest straszna, boję się jej ;-;

Teraz czas na 3 rzadek, czyli PTAKI :D
Pawie:
Pafin (LOL xD) była dyrektorką szkoły z internatem, której nie ma od paru lat ;-; a jej córka Crystal/Galaxy to taka modnisia.


Papugi.
Artur (wpadł mi do ogniska ;-;)
Polinezja (ona mi się kojarzy z koleżanką z równoległej klasy w mojej szkole xD)
Coli Cleopatra Avocado (to bardzo ważna osobistość w mieście)

Strusie
Daisy, Celnie Walnięta Nastolatka
Flora, która jest miła i spokojna.

Kaczka Gumiak (kiedyś go przez przypadek zabrałam do szkoły xD)
Łabędzica Rosemary.
Dzięcioł Corgito
Maskonur Time, odkupiłam go od koleżanki.
Koliber (Kaliber xd) 
Pingu, mój drugi LPS, futerkowy :>

Dalej musiałam zapełnić, więc postawiłam konie: Clarity, Fluffy i Andżelikę.
Of course, zapomniałam o inych lps'ach co są pojedyncze, i teraz ustawię je obok koni. TYo są:
Pancernik Lena, jest kamerzystką w żółwie show
fretka Fred  (lekarz)

panda No-Name (piosenkarka)

Motylki: John i Yellow
Ważka bez skrzydeł (odpadły ;-;)
i dwie świnie No-Name


Psy:
Collie Grey, James i Franklin :D
Jamnik Kabanos,  jego znienawidzone miejsce jest pod biurkiem, nie wiem czemu.
Buldog Chocapic/Budyń
Dog niemiecki Ginny i jej maż Ron, on jest chartem.
Dżejk i Charlie, dwa małe szczeniaczki < 3
Corgie Rozalie
Szpic Trixy, szkolna modnisia
Dwa pieski, których rasy nie pamietam, czyli God (jego nieistniejący bliźniak to Dog) i Chuckami
Marszczek, tajny agent < 3
Amidala (elita!)
Harry


Koty:
Tabby Cat:
Tiuzdej (jego już znacie, elita!)
Tigger (to tygrys, wow xD elita!)
Karol, mąż Miau
Miau
Rocket, maż Anastazjii (elita!)

Shorthairy:
Klaudia (elita!)

Ramzes (elita!)
Anastazja (elita!)
Orange (elita!)

Longhairy:

Czarna (elita!)
Dakota (elita!)


Persy
No-Name
Boazeria
Maurycy (elita!)
Venus


Other:
Julia
Winter (elita!)
Carly (elita!)
Bazyl 
Nermal
Muriel (mimo wszystko ELITA!)


To już  koniec, papa. Wyjeżdżam na dwa dni, do zobaczenia wkrótce!





4 komentarze:

  1. U mnie Fred i George to powtórki szczeniaka husky z saszetek. Mam jeszcze ich brata Charliego. W ogóle to chcę stworzyć całą rodzinę Weasley'ów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy mają powtórki tych szczeniaków husky z saszetek, dafuq? :O XD
    masz bardzo dużo figurek i mają śliczne imiona, naprawdę :3
    fajna notka, dużo się napracowałaś. ;>
    http://lps-fotoblog.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znasz się na XD bo nie ma Xd tylko są:xD (które piszesz) i XD i XDD.
    Faaaaaajny blog xD (^▪^).
    Mam około 120 lps.
    Nom.
    .........sloń polarny......XD

    OdpowiedzUsuń