sobota, 28 września 2013

Zmianyy w mieście LPS


Ludzie, noo. Co to ma być, że ja komentuje blogi innym, a ostatnio 1 komentarz pod notką? 
Nie gram tak.

Niedługo dodam nowe filmiki, o ile pamiętam hasło do nowego konta na YT xD


Co do tytułu notki, już mówię o tych zmianach: petki nie są w mojej sypialni, lecz w moim pokoju z biurkiem. Stoją sobie na półce, cała kolekcja, ustawiona rodzajami. Telefon mnie nienawidzi, i się nie da przesłać zdjęć. W każdym razie LPS'y sobie stoją, a ja wychodze za chwil.ę n a dwór, więc się żegnam. Papa!

9 komentarzy:

  1. Eeemmmm... Dzień dobry! xD
    PS. Serio? Tylko ja wczoraj skomentowałam? o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dobry pomysl zeby ustawic rodzajami! Ja moje LPS ustawiam w kolejnosci numerkow :3. Czekam na zdjecia, no i filmiki oczywscie! :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzajami bardzo ładnie wyglada :) Ja nie mam tylu lps, zeby mozna było cos takiego zrobić.
    Ej, a ja tobie komentuje :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :) Fajny blog! Na pewno będę go odwiedzała :)


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł ;D Ja swoje mam wymieszane w pudełku haha :D
    Super blog. Będę odwiedzać czesto ;)
    Impossible
    http://impossible-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na moje nie mam miejsca by trzymac na polce !! tata mi za kilka dni do ikei pojedzie i kupi jakies polki ale co tam w pudle tez ledwo co sie mieszcza !! a poza tym podaj nazwe kanau lub daj linka dam suba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentarz,
    komentarz,
    komentarz! xD
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam, że nie komentowałam, ale zapomniałam adresu twojego bloga XD a poza tym sama ostatnio bardzo mało zajmuję się własnym blogiem, a co dopiero czyimś :( ale nadrabiam straty już ;*
    http://lps-fotoblog.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też nie lubi telefon xD

    ~LPSManiak

    OdpowiedzUsuń