piątek, 25 października 2013

Yayayayayay!! I don't want to live on this planet ANYMORE + serial *.*

Dzięki za komentarze, tak na wstępie :p
Zrobiłam sama (w paincie ;/) takie papiery np. w paski, w kropki do ozdabiania domków handmade do filmików o lps'ach :d Niestety, u mnie w domu jest czarno-biała drukarka, a u babci mam kolorową, więc muszę trochę poczekać :C
Zrobiłam nowy domek, taki sklep z ciuchami :> Ogólnie to mam tylko 2 domki własnoręczne, ale jeszcze mi zostały 3 kartony :)
Nie mogę oglądnąć filmików, ponieważ moja siostra dziś zrobiła imprezę urodzinową i pożyczyła moje głośniki xD Rok temu padał śnieg, pamiętam, bo też pisałąm notkę o tych urodzinach :) I też nie miałam głośników xD 

Cieszę się, że wolne. Chociaż ten piątek ze względu na godzinę wychowawczą był nieco przygnębiający. Gdy dowiedziałam się co zrobiły niektóre osoby z mojej klasy:
Nie powiem co bo to było 1. niemiłe 2. zboczone :/ Ach ta moja KREJZI klasa. 

Dziś zrobię jeszcze jakieś domki, żebym mogła jutro lub w niedziele wstawić fotki :)

Mój szpic Trixi dostała własny pokój. Ten szpic byłw  poprzedniej notce, ten obok szklanych buteleczek. 

A właśnie, już mam aktorów do serialu :P Nie mam jeszcze  pomysłu na nazwę, ale będzie tam ten motyw z listem, nieszczęsnym listem. Szkoda, że to już się pojawiło w serialu "Teenagers" od ThePuddingLPS :/ Posądza mnie o kopiarstwo, jak to się naprawde wydarzyło :/ No trudno.


To są główne aktorki występujące w tym serialu :) Od tej różowej kotki: Klaudia, obok Anastazja, żyrafa Victoria, tygrysek Winter, koń Silver bodajże, w pierwszym rzędzie jest Orange, Dakota, Czarna < 3 i Fluffy.
W obłędnym i pustym jak na razie sklepie jest (licząc od lewej)
Maurycy, Tiuzdej, Jack, White, Franklin, Ramzes < 3 Tigger. Wiem, ze po ang. tigger przez jedno "g" al;e ja już się przyzwyczaiłam to nie chcę zmieniać.
I moje wszystkie petsy w pudełku. 
Już wam mówię o co będzie chodzić w tym serialu, bo zaczęłam czytać genialną książkę. Główna bohaterka będzie miała mamę, która jest prezenterką w TV i prowadzi jakiś program. Pójdzie do liceum/gimbazjum, pozna nowych ludziów, i sie okaże, że w nowej klasie jest jej dawna przyjaciółka. Oprócz tego do klasy będa uczęszczać przystojniacy, jakiś chłopak który zabuja się w jakiejś dziewczynie, popularne dziewczyny, i w ogóle masa tego będzie. Nie chcę jednak, by to było takie mainstreamowe i że wszystko toczy się podobnie jak u Popular. Ten motyw jest wielokrotnie wykorzystywany :/ 
http://www.tekstowo.pl/piosenka,the_veronicas,popular.html
Inspirująca piosenka, wiem, bo mam na telefonie i słucham :)
Ja idę pomyślec nad serialem, jak macie pomysły, to pisac :> Jutro nowa notka, o ile będa komentarze. wiecie, motywacja itede. Pa! :*


4 komentarze:

  1. Super pomysł na serial :) Będę oglądać :) A tak z innej beczki- ja mam z 10 własnoręcznych domków o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię sama domków, ale może zacznę. Bardzo mnie ciekawi jak będą wyglądały te wzorki z painta i jaki będzie film. Czekam na kolejną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka! Ja też lubię robić domki ale moja o 6 lat młodsza siora(2 lata) Mi ciągle psuje. Ale robię nowe. TO pozdro***.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zioł jomy. Nie moge przez ten tydz. wchodzic na kompa. Pisze z telefonu (wifi yeahh) a ciezko bd sie notki pisac. So napisze w piateczek.
    Ps. Czolowka do serialu juz na yt.
    Pps. Nie mam talentu do robienia powaznych filmow ale do perspektywy sie postaram.
    Ppps. Umiem konwertowac filmy i robic w movie makerze ale nie chca sie zapisac wiec na fajne filmy trzeba poczekac. Na razie mmacie tylko czolowke w picasa 3.
    Bye, trzymajcie sie lejdis, i jak najmniej zlych ocen i jak najmniej matematyki!
    LpsSaSuper

    OdpowiedzUsuń