piątek, 1 listopada 2013

Urwanie głowy! -,-

Hellou!

Z góry przepraszam za wszelakie  literówki, ale nie pisałam na mojej kochanej klawiaturze od paru dni :( Umiem sobie przekonwertować filmy na AVI z formatu mp4 (jak cos to konwertowanie to zmienianie formatu pliku, żeby mozna go edytowac w pewnym programie, bo np.  Movie Maker nie obłsuguje formatu mp4 tylko AVI :/) więc gdy będę sama w domu to nagram pierwszy odc serialu "Perspektywa" a w sobotę napiszę scenariusz i w ogóle. Ściągnęłam muzykę Kevina Macleoda, wiec serial będzie miał jeszcze muzyke w tle. No cóż, myśle że o filmach to na tyle :D
Haloween z moimi koleżankami wyszło prze-cu-do-wnie. Uzbierałyśmy 31zł, 6 czekolad, 3 kawałki marcepanu w czekoladzie, mase cukierków (obeszłyśmy bardzo duzo  bloków) i delicje xD Stwierdziłyśmy że ludzie maja fajne mieszkania, i że niektórzy są naprawdę nieuprzejmi. 
Długi weekend < 3 
Aha, jeszcze mówię, że mojeulubione LPS stoją na półce, i na kartonie z resztą lps, i mają 2 domki własnoreczne, i fajny stół handmade, co już go pokazywałam. 
Cindy znalazła sympatie. To taki collie, co jest naprawdę FAMOUS XD bo ma go prawie każdy. Nazywa się Franklin, a u July Szarik, więc może już kojarzycie :3 Orange przestała zarywać do Tigera, i poznała bliżej White'a (czyli biały collie) a James (czyli collie ten popularny, bo występował w popular) chodzi z Amidalą, która zerwałą już z Campusem i Franklinem xD,,Zawiłe jak wstążka, lub wąż" cytując mój wiersz napisany wczoraj :3 

Ach, szkoda, że rzadko piszemy, chociaż wolne mamy :< 
Ja się żegnam, i mam PS'a (mam psa xD) zakładajcie konta  na YT i mnie subskrybujcie xD

3 komentarze:

  1. Hih Nom urwanie głowy xDD
    A co do Hallowen (czy jak to tam się pisze) to nie obchodzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie obchodzę Halloween. Ale fajnie, ze sobie cukierków nazbierałyście xD

    OdpowiedzUsuń