czwartek, 13 września 2012

50 notek!!!

Hejoo
Dopiero teraz zauważyłam, ze jest już 50 notek O_O No cóż, moja pamieć mnie zawodzi, starzeję się xD PS do Promienistej : nie, nie mam nic przeciwko:3
 Tak dokładnie to już nic nie będzie mowa o 50 notkach na tym blogu xd Teraz chodzi o temat którego nikt nie zrobił (no chyba xd) a mianowicie...
JAKI ZWIĄZEK MA TEN LPS Z INNYMI XD nie wiecie o co chodzi? Zaraz wam wyjaśnię.

Dżizas, ale to banalne xD Widać tu, czarno na białym, że wszystkie LPS są zielone.I w komku trzeba wpisać na fotce numer 1 wszystkie LPS są zielone.Ale to nie sa wszystkie przykłady!
To jest trochę trudne dla kogoś, kto nie ma ani jednego takiego LPS'a Na fotce jest Rocket,Verity (niedawno się skapnęłam, ze to imię z HP O_O obsesja?) Klaus i Czarna
To też niezłe ;D Ale nie wiem czy sie skapniecie...Na fotce: Gumiak,Balgeet,Victoria,Claudia.I celowo dałam 3 sparkle a jednego ze starej edycji ^^
To dość łatwe.Można się skapnąć.Na focie: Carly,Blue,Coli Cleopatra 
Avocado,Coldi
To akurat banalne!Rekinowi widać tylko zęby xd Sharky,Salazar Slytherin(taak, trzeba z nazwiskiem) Frutti i Amidala
PS.Amidala to LPS'owa wersja mnie ;D tylko ode mnie starsza.Robię jej życie, takie jakie bym sama chciała mieć, no wiecie ^^
LOL to straszne łatwe XDD Boston, Szef Kuchni, God, Rozalie.I tu trzeba było napisać:Na fotce(nie chce mi sie liczyć xD) są same psy.Albo na jednej będą same z płaskimi oczami.Kapujecie?

Haha xD Rocket (znowu!) Tigger, Lauren, Miał
To wg mnie najśmieszniejszy przykład xDD  I nie, nie chodzi o to, ze każdy ma niebieskie oczy czy coś.Pyrek,Partuś,Morsi,Chrums (te imiona nie do skopiowania!!!)
Ostatni przykładna którym znajduje sie Dacota,Kate,Chrumi i znowu Tiuzdej.

To na tyle! Pamietajcie, piszcie komki!!! Wiecie o co cho więc...pozostaje mi życzyć powodzenia :D

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog ! Liczę że do mnie lukniesz xD
    we-love-lps.blogspot.com
    Pozdrawiam ... i zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee..ale mgogłaś coś napisać na emat notki.Nie an temat całego bloga

      Usuń
  2. Trzecie zdjęcie: niebieskie oczy. (?)
    Czwarte: bardzo kolorowe LPS.
    Piąte: Nie jestem pewna, ale tu są chyba ze specjalnej edycji.
    Szóste: psy! ^^
    Siedem: siedzące koty.
    A reszty nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2: stara edycja/czerwony magnes
    3" Niebieskie oczy
    4: Blind Bagi
    5: SEP chyba, ale rekin nie jest SEP O_o''
    6: Psyyy
    7: Tabby Cat;y xdd
    8: oryginalne/śmieszne imiona..?
    9: stara seria

    OdpowiedzUsuń