piątek, 14 września 2012

Weekend :D Niedługo testy! Z pamiętników uczniów ^.^

Hej.
Noo, nareszcie weekend ^.^ Czekałam na to całe 5 dni i oto jest.Właśnie teraz układam moje petki, domki itp. bo chcę zrobić fotkę i wam pokazać. Ale to dopiero jutro.
 Jak mi minął ten dzień? No, można powiedzieć-zajebiaszczo. Mam 6 z anglika za (jak to nauczycielka powiedziała) ładną i czystą odpowiedź.Czyli musiałam przeczytać tłumaczenie i pani mi zadała pytania w stylu"jak powiesz blablabla" czy coś xD
*po 10 minutach, bo mnie kolana bolały od klęczenia na ziemi* ułożyłam wszystkie figurki *.* Pięknie się prezentują, zwłaszcza na tle kanapy, obok mojego plecaka i reklamówki z EPI XDDD
 I...petków mam *liczy* ok 107. W 2013 pierwszego czerwca 6 lat kolekcjonerstwa ^^ A i na święta się jakiegoś dostanie :)
A co do dnia: znalazłam bluze którą zgubiłam wczoraj xd, szliśmy sprzątać świat, automat do biletów się popsuł i jakaś pani mi dała bilet w autobusie (jeżdżę 126 ) no i moja siostra upiekła bezy *.*  A w ten weekend nie jedziemy na działkę xD Czemu wojtkowstąpienie? No bo któregoś dnia w 4 kl taki chłopak Wojtek miał na sobie niebieską koszulkę i mówiliśmy ze to niebo xD a ja byłam suszona śliwka xDD
 Właśnie skończyłam robić fotki na jutro.I filmik też.Film dodam na konto mucha224 a nie na TheToffi4000 nie wiem w sumie czemu
 Niedługo są te egzaminy :3 Oczywiście zrobię też taką naukę dla LPS a nie taką jaką ja robiłam. Wiecie, jakaś klasa itp.
 Z pamiętników uczniów, czyli teraz będzie jedna kartka z pamiętników tych Lps, co będą miały egzaminy :)
na początek będzie kartka z pamiętnika Amidali, czyli ja jako Lps, ale w wieku ok. 18 lat i robię sobie życie takie jakie bym chciała, kapujecie?

OMG OMG OMG!!!! Jutro egzaminy! Wprawdzie uczyłam się, ale na pewno nie tak jak Balgeet albo Karol! Co ja teraz zrobię...mam nadzieję że testy nie będą trudne. Potem przecież Czarna zdaje prawko jazdy, to z nią nie mogę się wyżalić, Claudia kupiła nowego Forda Anglię więc też chce go przetestować...nikt mi nie pozostał...A, nie! Mam jeszcze Campusa! Ciekawe kiedy będziemy ze sobą chodzić? W końcu bardzo się do siebie zbliżyliśmy...Ale przecież ja mam jeszcze Syriusza i Bostona...Już nie wiem kogo wybrać...

Balgeet:
Mam nadzieję, że wszystko dobrze zakułem.W końcu, to ważne czy dostanę się na studia techniczne! Bardzo mi na tym zależy...A Rozalie się na mnie obraziła! Ciekawe, za co? :( Presja egzaminów, ot co. Za nic w świecie nie chcę tego już przechodzić!Hmm...sprawdzę co mamy dzisiaj, jutro i po jutrze:
matma
polski
historia
zielarstwo

eliksiry
angielski
przyroda
ziołolecznictwo

technika
plastyka
muzyka
astronomia

czekają mnie 3 cieżkie dni...

Czarna:
Ja przecież zawalę wszystko!!! No dobra, może ujdzie mi polski, anglik, ziołolecznictwo, ale astronomia albo historia to totalna klapa! Co oni se myślą! Na szczęście Ramzes był kiedyś i historykiem, i ogrodnikiem no i jeszcze agentem więc mogę się od niego czegoś  nauczyć ^^ Ciekawe, jak pójdzie Dackocie....No, ale są jasniejsze strony tego wszystkiego: dziś zdaję na prawo jazdy. Czy to nie cudowne??? Sfałszowaliśmy dane i wyszło, ze mam już 18 lat, chociaż kończę je dopiero w lutym, razem z Dacotą.Będzie wtedy dżampreza :D A Ramzi (czyta się ramzi a nie ramźi) ma pod koniec września.Moja pani o tym pamięta, bo do 30 września ma przeczytać lekturę xD

To an tyle o pamiętnikach.Pamiętajcie, komentujcie bo to zwiększa szanse an notki ^w^ I wgl w weekend mam zamiar pobawić się dłuuugo LPS :3

Papapa

EDIT: nikt nie zgadł tego, gdzie był Chrums,Partuś,Pyrek i Morsi. Chodziło o to, że oni są po prostu grubi xDD

5 komentarzy:

  1. fajna nocia xD zapraszam do mn ;P
    ( nie chcialo mis ie czytac twojej noci moze dlatego ze prawie caly dzien przesiedzialam przed kompem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps to ja LPSnata zmienilam nick *o*

      Usuń
    2. Tjaa...Z pewnością przeczytam, gdy będziesz mi pisała TAKIE komentarze -,-

      Usuń
  2. Super post! Czekam na zdjęcia i filmik! ;)
    ---------------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg nie ogarniam twoje LPSy mają Hogwart? :o *niekumata jestem*

    OdpowiedzUsuń