sobota, 15 września 2012

Moja kolekcja

Hejoo.Wo-hoo nareszcie notka o mojej kolekcji na jesień! W zimie też będzie, i na wiosnę, potem na lato i tak dalej :3 A więc...zaczynajmy!
Taak, tu mamy widok z mojego krzesła.Heh fajny ten dywan, zawsze jak się bawiłam LPS to tu było pole i petki się gubiły.Ale to było daawno xd O, i mój plecak z tym odblaskowym pasiek się zaświecił xD A tak z innej beczki: czy tylko ja słucham jednocześnie rapu, metalu, hip hop'u i regge? Wiem, dziwna jestem xd Ale powracając do Lps:Widać, ze mam
- 1 deco pet :)
-2 domki :D
- 107 lps c:
- 1 babjes XDDD
I to jest ylko kawałek. Dalej jest:

Widocek z góóóly *.* Mam 1m 51 cm a wy? xD Ja ciągle nie do tematu heh.

Widok z centrum i moja stopa XDDDDD I widać włączony kompik i półkę na ksiażki.A na początku są plastry pierwszej pomocy xD

A tu na górze. Są tam wszystkie moje petki które nie stoją np. papugi albo koniki morskie.A na tych grzybach czy co to tam jest, są moje 2 tukany.Czy tylko ja uwielbiam tukany a nie są za manię? A struś Daisy na tej ramce xdd

O, hej Rocket, hej luna, hej Igi i hej oko Verity xD I oko Amidali i kawałek Lagoony...Dużo tego ;3
A tu jesteś, Snejki, Kroki, Miał, Claudia, drugie oko Amidali, Dero i kawałek mojego jedynego doga niemieckiego Ginny xD Tu dokładniej widać też mój plecak, stolik oraz worek w którym trzymam figurki (nie LPS)

Moje ulubione petki ^w^ I kawałek głowy Kaśki xD A wiecie, ze te fioletowe półki da się odczepić? O.o Tylko ja nie chcę, bo potem moze się coś zepsuć :/

Nie wiem, po co ta fotka xD  zbliżenie TicTac'a 

Można podziwiać wszystko z bliska :) Omg, dopiero teraz zauważyłam, ze ten pancernik Lena się wywalił -.-' 
Postarałam się, zeby moje Lps były ustawionę w "szachownicę" ale wyszła mi tylko licha imitacja tego -.- Ale ważne, ze widać dokładnie petki i moja komórka mnie nie zawodzi.Bo ja robię fotki komórką, mam nawet tam makro (wg mnie makro to nazwa dla jakiegoś sklepu xDD) itp. i mam ją od roku.Oto ona

Chwale się, blablabla xd Nie, ja po prostu mówię.I nie potrzebuję aparatów (chociaż mamy lustrzankę, ale moja siostra mi nie da do zrobienia fotki, łee) bo lubię komórki. No to na tyle!Cześć i do jutra! Aha i PS do July: Moje Lps mają coś jak Hogwart 

4 komentarze: