niedziela, 23 grudnia 2012

Choinka :D

Hej! Cieszycie się, że jutro wigilia? Ja tak. Dziś sprzątałam cały dom >.> Wczoraj ubrałam choinkę. Jedna stoi w salonie, ta wieksza. A ta mała u mnie nna szafce nocnej ^^ Zrobiłam fotki obu. Oto one:
To mi się brdzo podoba *-*
:D


Ovi, która leży wśród..nocnej ciszy? xD

Moja mama oglądała jakiś film w TV xd

Na schodach..

                                                    :>


Chłoinka :)

Teraz dam ze trzy fotki choinki moich lps.
Zebranie i ta zwykła gadanina Anastazji..

Mała jest i się mieści :D Tam te rzeczy w kącie są mojego taty bo nie zmiesciły się w jego pokoju. Obo jest taka zielona kanapa na której siedzę z laptopem ;D Trochę dalej jest szafa, potem pianino, drzwi, komoda, moje biurko szafka nocna i tak dalej..Aha, pominęłam balkon..KIedyś wam dam room tour ale pod koniec kwietnia bo wtedy się przeprowadzam.
~~~~
Sorki, musze już lecieć ponieważ..sprzątanie, tak ;/ jeszcze nie odkurzyłam korytarza a mamy przeogromny. No więc muszę lecieć..Papa! Napiszę (moze) jutro albo pojutrze. Narka!

PS. Zaczął padać śnieg i jest tak..magicznie *_*

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia!Jak ten czas szybko zleciał....już jutro Święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo się cieszę że jutro święta ;)
    U nas też zaczął padać śnieg, a już się martwiliśmy, że nie będzie białych świąt. Fajne zdjęcia, u mnie też zdjęcia petków na choince, zapraszam: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się już doczekać jutra :). Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń