sobota, 22 grudnia 2012

Pomocy! Moje petki zniszczone D:

Hej..Mam dla was smutną wiadomość. Nie wiem jak mogło do tego dojść, ale kilka moich petshopów jest upaćkane i pobrudzone czymś kleistym.. NIe wiem skąd to się wzięło! Pierwszą objawę zauważyłam u Lukrecji (zmieniłam jej imię. Kurczę, muszę wam napisać spis moich petków..) różowe plamy. Zmyję zmywaczem, ale tam gdzie są uszy to nie da rady bo farba zejdzie :/ Zrobiłam oficjalny przegląd figurek, oczyściłam je i jako tako wyglądają. Fotki brudnych:


























Biedne :(













A tu chłopcy. Taak, Maurycy też, ale on miał na szczęscie mało. 












Na koniec wszystkie petki. Ta notka jest uzupełnieniem poprzedniej, więc jutro dodam zdjęcia na choince, na razie idę ją ubierać. Papa! 
~~~~~
LOOOOL zamiast papa napisałam baba XD
LOOOOL x2 wpiszcie sobie w google grafika: the best photo of Internet. 

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL XDDDDDDDDDDDDDDD
I z tym "lolowatym" akcentem kończymy notkę. Pap!

4 komentarze:

  1. Szkoda, że twoje petki się pobrudziły :(

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu Twoich LPS:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... Ale na wszystko jest rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda jeśli nadal są brudne sprubuj na inne sposoby;-)

    OdpowiedzUsuń