wtorek, 25 grudnia 2012

Po Wigilii. Uff!

Hejka! Co dostaliście pod choinkę? Ja nową śniadaniówkę (ta śniadaniowka, którą miałam dotychczas jest przeogromna i ledwo mi się mieści w plecaku :/) książkę o trujących zwierzętach, żelki, czekoladę, bombonierkę, mydła w płynie, taki bezdotykowy aplikator do mydła w płynie, nutellę zagraniczną ^^ i bardzo fajną modelinę fluorescencyjną :D Strasznie dużo, wiem, ale mam bardzo dużą rodzinę :D Moja siostra dostała statyw i pilot do jej lustrzanki. Cieszę się, że nie było rzeczy w stylu: Iphon, tablet itp. bo i tak nie będę często używałą bo niedługo (haha, może nie niedługo) trzeba iść do szkoły. Na FB widziałam pełno "Pod choinkę dostałąm TABLETA" Chciałąm zrobić screena ale wyszedł za mały ;/ A tak w ogóle to jak się nauczyłąm robić, to chcę wam pokazać mnie na pet party xD Paczcie:
Sorki, ze małe ale chyba widać. Można powiększyć klikając na fotkę (chyba) Jeżeli zmieniam wygląd na PP to tylko kolor i ciuchy. Ma ktoś pet parta na gry.pl ?

Ogólnie jestem zadowolona z prezentów. Ja i moja siostra kupiłyśmy mamie gorzkie czekolady. Mama dostała..5 czekolad xD

Kurczę, mam grypę ;/ Muszę wyzdrowieć, bo na Sylwestra idę do przyjaciółki ^^ JUż nie mogę się doczekać. Nakręcimy jakieś filmiki, ale częściej się bawimy (nie lubię się sama bawić) i są takie rozwałki... ;D

Śnieg się roztopił :C Kurczę, ta nasza (tu powina być nazwa miasta) zima jest jak wiosna! Pamiętam, że gdy byłam mała to na wielkanoc zaczął padać śnieg xD

Nie wiem już co mam napisać, więc się żegnam. Do yutra xD 
PS. jeszcze 2 komentarze i będzie 300 komentarzy!!

2 komentarze:

  1. Ja może jutro napiszę notkę na blogu, bo teraz nie mam czasu ;) Fajna notka, super prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty ale ja chyba mam większą rodzinę bo dostałam więcej prezentów ale super nocia

    OdpowiedzUsuń