piątek, 21 grudnia 2012

Święta już tuż tuż ^^

Ale mi szybko minął grudzień ;_;
PS do...
AmiLPStv: 
Ehm, może najpierw nie będziesz pisała kilku osobom tego samego komentarza? Tak na przyszłość ^^ A teraz nie dzięki, mam za dużo blogów do czytania....
~~~~
Ach, czujecie święta? Ja tak :D Już się nie moge doczekać Wigilii. Myślę, że dostane  nową śniadaniówkę, ostatecznie petshopa i coś, czego nie wiem :) 
~~~~
Jak wasze petshopy spędzają tą Wigilię? Ja nie robię nic specjalnego,  nie bawię się już lps D: Ale ulepiłam 12 potraw z modeliny. Ostatecznie pokaże moim lps co dostałąm, choć wiem, ze one nie żyją i nic nie widzą :c 
~~~~
Moze teraz nie o lps, ale o wigilii klasowej! ^^ Wszyscy robili fotki i kręcili filmy. Ja też C: Przesłałam je na komputer. Kilka fotek dam na fb xD Ogólnie było wesoło. Rzucaliśmy się jedzeniem, rysowaliśmy po tablicy i w ogóle. Po lekcjach poszłam z przyjaciółką do rynku. Byłyśmy w Renomie, w Feniksie i na jarmarku bożonarodzeniowym. Dużo się działo,  szczególnie, ze w Feniksie pękł nam balon, który dostałyśmy od świętego mikołaja na ulicy XD W Renomie byłyśmy w Empiku, w Nici, w WC, a na koniec położyłyśmy się na specjalnych dywanach do odpoczywania. Ciągle miałyśmy ze soba plecaki, a okazało się, zę szatna jest bezpłatna XD 
~~~~
O 19 umówiłyśmy się na GG, więc już nie piszę. Papa. W niedzielę postaram dać fotki na choince! :D Papa :*

2 komentarze:

  1. Też lepisz z modeliny? Uwielbiam to. Ja lepię od wakacji, ale już mam nie małą kolekcję ;)

    Ja robię moim petshopom wigilię, a jak to dokładnie opisałam na moim blogu ;)
    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba zacznę lepić z modeliny :3
    wejdziesz? :) kolekcja-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń