czwartek, 26 września 2013

No i jednak nie zmieniam :>

Hejooo
Jednak nie zmieniam adresu. Truudno.
Ps do Anonima:
Wiesz, niewiele zrozumiałam z twojego komentarza xD Napisz jeszcze raz, na spokojnie  :>

YaY, jutro piątek. I chyba nie wybieram sie do szkoły. Mam w planie chorobę.

Moja prywatna sekretarka: Przepraszam, choroba ma zamiar wpaść w środę, czy termin odpowiada?
Ja: Niee, w środę mam SKS, niech szanowna choroba wpadnie z wizytą w piątek, i nie odpuszcza do minimum środy.
MPS: Dobrze, przekażę jej to.

Teraz już wszystko stało się jasne jak to działa xD

Wpadajcie na www.spis-moich-lps.blogspot.com, bo pisałam 7 notek, mam tylko 4 komentarze (około)

I teges...Mam dla Was jedno zdjęcie :> Bo ja nie ogarniam jak mam przesłać fotki na "komputra", wyświetlają się tylko dwie, a ja zrobiłam dwa zdjęcia tego samego LPS'a.

To jest Tiuzdej ksywka Wtoraczek XD Mieszka bodajże na ulicy bułkowej 15, ale już mi wyleciało z pamięci. Poza tym wszystko się zmieni, gdy się wyprowadze ;-; Ma 12 lat, jak ja, jest synem Czarnej, ma dwójch braci: Bazyla i Nermala. To na tyle o Wtoraczku xD

Ja już spadam. Papapappapapaappapa!!

3 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś Wtoraczka? Jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, on jest piekny *-*. Nigdy takiego nie widzialam w sklepach ani na eBay'u nawet :O.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeju przeuroczy *o*
    ~Iza ;>

    OdpowiedzUsuń