wtorek, 24 września 2013

UWAGAUWAGA!!!!

Wery importent mesydż!! Za tydzień, lub szybciej, zmieniam adres bloga!! Oto nowy adres; napiszcie mi w komentarzu, czy już mogę go zmienić, bo chcę zrobić to jak najszybciej :>

na-pozor-zwyczajna.blogspot.com 
No chyba, że nie chcecie zmiany adresu...no, nie wiem. Jeżeli ktoś będzie chciał poczytać o lps, raczej wpisze "littlest pet shop blog" a nie "na pozór zwyczajna" xD 

Postanowiłam, że bede pisać nie tylko o LPS, bo wiecie, czasami nie mam ochoty na pisane o lps, a to nie wypada pisać o czymś innym na blogu o LPS. Będę też o nich pisać, bo ja tylko zmieniam adres. Stare notki zostaną ^^ Juz mam ich 122 + 380 komentarzy. I jeszcze sporo wyświetleń :)

I właśnie przed chwilą do mnie dotarło ze już w listopadzie będą dwa lata prowadzenia bloga!!! Już wam mówię jak to możliwe, skoro załozyłam tego bloga w maju 2012... Otóż w sierpniu 2011, gdy szłam do 4 klasy (ooo, to przed moim "wielkim i na zawsze" zakochaniem w A. L.. Stare, dawne czasy xD przez te pare lat zdążyłam się już 3 razy zakochać ^^) znalazłam bloga BullcioManiaka, lps-przyjaciele.blog.onet.pl więc założyłam bloga www.mojekochanelps.blog.onet.,pl, a potem www.lpsnajlepsikumple.blog.onet.pl, ale przestalam go pisać, bo miałam nick "lpsfanka", a "LPSFanka" się do mnie przyczepiła, jak ja nawet o jej istnieniu nie wiedziałam -,-" No po prostu się zniechęciłam.

A potem założyłam bloga www.littlestpetshopija.blog.onet.pl, i poznałam July, FireShorthair7, wredną Lolę... A jeszcze później się przeniosłam na blogspot.com i już jest bajecznie ^^ Bo na onecie nie mogłam wstawiać własnych fotek. Beznadziejnie   było.

www.littlestpetshopija.blog.onet.pl  założyłam dokładnie 3 listopada, a te dwa starsze blogi to nie są początkami tego. Ten  www.littlestpetshopija.blog.onet.pl jest kontynuacją tego bloga jak coś, więc urodzin nie obchodze w maju lecz w listopadzie. I w ten sposób już dwa latka pisze ^^  
Ciekawe, bo na  www.littlestpetshopija.blog.onet.pl  nie było komentarzy, a pisałam niemalże codziennie, a teraz? Mam po 3-2 komentarze i rzadziej piszę. Chodzi o brak czasu, czy spoczywanie na laurach (wiem, wiem przecież to mało 2-3 komentarze, w porównaniu z tymi, co mają po 20 ._.) 

Wiecie, zdałam sobie sprawę, że nikt  nie zna mojej prawdziej tożsamości, tu, w Internecie. Bo na YouTube jestem z kimś pokłócona, a tej samej osobie piszę miłe komentarze na blogu! Tak mam z paroma osobami, nie powiem jakimi, żeby nie było żandej niepotrzebnej spiny :) 

Łuu, już nie mogę się doczekać kiedy będe mogła wstawiać filmiki na YouTube. Mam nadzieję, że jednak będzie troche komentarzy. Planuję najpierw dodac filmik "O Mnie", potem "Moja Kolekcja LPS", a później wymyślić jakiś serial, dla popularności ^^ Wiecie, przeważnie gdy filmuję, to improwizuję. Akcje na spontana, zawsze spoko :D Chodzi mi o spontaniczne akcje. Przez nie może wyjść jakis niezły serial, w sumie, już raz mi się tak zdarzyło :D

Ja już kończę, i czekam  na komentarze ^^ oczywiście się odwdzięczam,  żeby nie było. Adresu bloga nie trzeba pisać, wszystko mam w zakładce "Polecam" i widzę, gdy dochodzi nowy post.
Trzymajcie się ciepło, i do napisania! 

4 komentarze:

  1. Kurna no,coś mi nie pasowało .-. Szukałam ci w popstach cos o konczeniu, ale nie wiem juz czy to było twoje... Ale ulu petka kojarze... Skleroza, skleroza everywhere !_! I sorki ,że nie komentowałam ci, bo, jak wyżej, myślałąm ,że to ty lub nie ty (pisze od rzeczy, spiesze sie) zawieszasz czy coś, więc tak... Sto lat, sto lat, wesołego alleluja, potem bede pisała sensowniej! .-.
    Siwa/Alice (logowac mi sie nie chce)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, zmieniaj ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmieniaj ;< Bo będę musiała zmienić boczny pasek "uwielbiam", a mi się nie chce ;___; No, chyba, że nie weźmiesz mojego lenistwa pod uwagę, to wtedy możesz zmienić.
    Agh, sama nie wiem. Napisz mi gdzieś, żebym wiedziała, że zmieniasz adres. Albo napisz krótkie info jak zmienisz czy co.

    OdpowiedzUsuń