czwartek, 28 listopada 2013

Co się dzieje z tym światem ;-;

Otóż sprawa jest prosta: LPS'y już mnie nie kręcą prawie w ogóle ;o Ale będę pisać bloga, bo.....bo tak xD Więc o mnie sie nie martwcie ^^ Nie mam czasu na tego bloga, a na blogu o modelinie piszę codziennie. No bo lepienie UWIELBIAM a LPS'y....no cóż. Mozna się domyslić. Dla mnie wyczynem jest wyciągniecie ich z pudełka ;o 
Grr, musze sie uczyć do spr z przyrody ;-; rośliny okrytonasienne ;-; glony i porosty ;-; mchy i paprocie ;-; cały czas wolny poszedł w p....
Zakreslanie ważnych informacji w zeszycie :3 To najfajniejsza część xD 
Kto lubi dźgać swoich kumpli? :3
LOL, ostatnio mi się śniły m.in jeże które zaczęły na mnie spadać z nieba  xD
Ej, ja się miałam przeciez uczyć :c
Ba Dum Tss.
Dostałam dziś 3 piątki z hiszp. i dwie szóstki z ang. FUCK YEAH.
Pretty Wise.
Mszaki. Zawsze bawi mnie ta nazwa x)
Zamiast sie uczyć pisze na blogu o zabawkach i słucha debilnej muzyki, a potem się dziwi gdy zobaczy oceny z przyrody.
Ten moment, gdy okazuje się, że jest pełno innych zadań domowych ;-;
Lol, too much ";-;" jakiś podły nastrój dziś :/ SAD :c

Lol, sad. Owoce :D
Rzeczy wiście.
Na wieszaku niech te rzeczy wiszą.
Pisze o niczym...czy w ogóle pisanie ma sens? ._.
Odrobiłam matematyke
Zakreśliłam wszystkie najważniejsze rzeczy w zeszycie od przyrody. Myslałam, że będzie tego mniej ._.
Pogodziłam się z moim naj. kumplem (ale to już pare godzin temu, do tego czasu zdążyliśmy wymienić między soba 100000 słów, 1000 sms'ów i w ogóle)
Po raz 3 słucham tej samej płyty. To jesttaki rap + techno, co mnie dziwi, bo a techno nie przepadam. Chyba zmienię płytę na jakieś polskie rapsyyy...

Albo nie, pogram w subway surf < 3 Mam epicki rekord :3 
Niee, ja już nic nie będę pisać. Tak, wiem, dziwna notka, ale muszę dać znak, że zyje i nadal będę pisać.
Ziooł moje jomy < 3

4 komentarze:

  1. Ucz się, ucz, bo nauka to do potęgi klucz... xD
    ja:)
    PS. Tak naprawdę to już wcześniej czytałam tego bloga i pisałam Ci komentarze (tak, tak, to ja jestem ten Anonimowy, co wcześniej jako jedyny pisał Ci komentarze), ale dopiero teraz przypomniało mi się, że posiadam podpis xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyroda :__; Też jej nienawidzę. Łączmy się w bólu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się z tobą... Przyroda jest dla mnie interesująca, ale uczy jej (oczywiście naszą klasę i chyba jeszcze czwartą, ale nie jestem pewna)wredna nauczycielka majzy...
      ja:)

      Usuń
  3. Ojoj moja drga, dostajesz szlaban na telewizor xD

    OdpowiedzUsuń