sobota, 23 listopada 2013

Zdjęcia :3

Witam :3
Hohoho, wreszcie je mam. Łapcie foty:






Vanessa, 17 lat. W minimalnym stopniu taka jak ja ;p





Charlie, 17 lat. Jest chuliganem,  i wgl rapsów słucha, taki ziom z podwórka xD Przyjaciel Vanessy, która też rapu słucha. Wcześniej chciałam, by był taki jak mój naj. kumpel, ale to ty się nie zgadzało z takim zdjęciem, które pokażę na koniec notki :P

Wiem, nie ma nazwisk i wgl, ale nie interesuję się na tyle LPS, bym im jeszcze nazwiska wymyślała ;-; W każdym razie Vanessa mieszka z Franklinem, a Cindy, która od niedawna z F. chodzi, nie czuje się zbyt dobrze :c 
Teraz dam wam resztę fotek (niektóre są przerobione)








O tym zdjęciu mówiłam :P Podoba mi się...mroczne xD

Jutro chyba się bd bawić lps, albo zrobię jakieś zdjęcia lub film...Zobaczy się. Bye bye bye!!


4 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie jest the best <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc anonimku! Tez jestem anonim!>.< A i co do tego zdjęcia zgadzam się

      Usuń
    2. Tez jestem anonimowy!grupa anonimów!!!

      Usuń
  2. Zdjęcia są PRZEBOSKIE <3
    ----
    Za niedługo nowa notka :p

    OdpowiedzUsuń