czwartek, 5 grudnia 2013

Tytuł posta? Nie wymyślę nic na poczekaniu!

A woman is more dangerous than a loaded pistol
They promise you heaven, give you hell!
 My little baby is driving me crazy!

~Die Antwoord
Czy ktoś to zna? :v

Wow, niedawno miałam jakaś wenę na zabawę LPS'ami O.o Że Vanessa i Charlie pojechali do szkoły z internatem, i sie okazało, że Maurycy z równoległej klasy był przyszywanym bratem Vanessy :O 

Nie wiem czy wiecie, ale w świecie lps'ów (rymy znowu D: nie chce mi sie zmieniać) nie jest tak bajowo i idealnie. Przynajmniej w świecie moich lps'ów, a przypominam że jestem bardzo dziwną osóbką, co może potwierdzić mój kumpel :P W każdym razie, Vanessa jest nieuleczalnie chora,...no cóż, często staram sie obrazować rzeczywistość najlepiej jak się da, a to na rysunkach, w wierszach, w zabawach lps... Jestem realistycznie negatywną optymistka, co z dwojga złego wybiera oba.  A teraz czas na epicki cytat *-*


"Lecz nade wszystko wiedzieć, że wszystko co było, nie mogło, nie powinno być inaczej, z innym, gdzie indziej i kiedy indziej- to właśnie jest szczęście"

Tylko zapomniałam kto to powiedział xD
Chyba zaraz zrobię coś z lps'ami nie wiem, zdjęcia, film, czy nawet zabawa ;o Ale jeszcze muszę przedtem odrobić lekcje  poczytać i pograć (Skyrim < 3) Więc jak coś, to mogą być jakieś relacje z zabawy czy coś..Bye, nudzę się już z tym pisaniem ;p Może niedługo coś naskrobię :p
EDIT:
Urodziny m.in Maurycego (pierwsze) Amidali (drugie) Cindy (pierwsze). Może ubłagam rodziców na nowego lps'a, choć już się uczję za stara, ale co tam xD


1 komentarz:

  1. Szeregowy! Rozkazuję Wam choć raz pobawić się w coś wesołego, bo świat nie składa się tylko z przemocy i zła!
    ja:)

    OdpowiedzUsuń