wtorek, 19 listopada 2013

Domki HandMade

Hellou!
Wracam, po długiej przerwie. Już wrzucam foty domków HandMade:
Jak klikniecie, to sie powiększy. OK, to lecimy od lewej:
Ymm, zwykły domek, gdzie spotykają się kumple, kumpelki i całe paczki znajomków ;)
Pokój Klaudii. Jest tu z KOLEGĄ który ma minę:
Bo róż i wgl a on taki...MHOCZNY.
Epickie biurko
Pokój Anastazjii, która z królowej stała się nastolatką ;o
I kolejne biurko.

Kuchnia i smakołyki, z których jestem dumna, chociaż je robiłam w 15 min xD

Nyan Cat xDD Zrobiony z modeliny, ofcrs ;3 
To był pokoik Orange, która zauroczyła się w Tigerze (z wzajemnością) ale Dakota o tym nie wie...Wow, ostatnio mam...wenę. I jak jutro kupię te 2 lps'y to taka kotka shorthair będzie chora, i bd chodziś w kołnierzu, i będzie mieć pokój z iałym collie..Ach, zobaczycie jutro ;D

Pokój Cindy, i jej chłopak Franklin :)
A tu White, ktory wie, że w jego pokoju zamieszka pewna kotka ;) 
Tu jeszcze zdj do kuchni, o którym zapomniałam :/

I dwie fotki Carly.

Takie 6 domków stoi u mnie na półce. Mam wrażenie, że to się zaraz zawali D: Ale ogółem to one mi się podobają.

Powiem wam, ze te 2 nowe lpsy to Owczarek Niemiecki z przychodzi, i shorthair z jedynek. Tylko tyle, niestety. Postaram się jutro coś napisać. Bye bye!
~Albo "Elo załoga" jak czasami mówię xD

4 komentarze:

  1. BOŻEEEEEEEEEEEEEE jaka beznadziejna notka weś ty się naucz pisać bloga a nie takie guwno piszesz i marnujesz muj czas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Słabe to jest i wgl brzydkie te domki i nas guwno obchodzą jakieś zasrane lsp i ich domy zkartonu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co ci chodzi, ale chyba masz satysfakcję z tego, że ludzie się na Ciebie wkurzają i odpisują Ci niemiłymi komentarzami, mam rację?

      Usuń
    2. Weź się ogarni jak nie chcesz czytać tego bloga to spadaj z niego bo ona pisze go dla ludzi którzy ją akceptują a nie dla takich śmieciów i gówien jak ty. I tak w ogóle słownik ortograficzny nie gryzie.

      Usuń
  2. Zaczepiste domki. :)

    OdpowiedzUsuń