piątek, 8 listopada 2013

Spóźnione o jakieś 4 dni urodziny tegoż bloga :3

Elo!
Qrde, jak to mozliwe, że tak dawno nie pisałam? D: Spie*dolił mi się Movie Maker, nie mam miejsca na komórce by nagrywać, i ogółem dałam sobie z tym spokój, jeszcze dołaczając te wszystkie podkłady muzyczne. Ja wole nagrać cos o modelinie, bo do tego nie potrzeba tak wiele :3
Tak więc, wielkie dzięki dla tych co czytają tu moje wypociny xD I wszystkiego najlepszego z okazji Święta Niepodległości xD

Aha, od koleżanki odkupie jutro 2 nowe lps'y, musze dać jej 16 zł i będzie gitez. A jakie to będą lpsy to tajemnica..cii...powiem kiedy odkupię.

Skoro jest wolne = wyjeżdżają moi rodzice = jestem sama = moge robic co chcę = mogę bawić się lpsami :D Yay.
No to ja się żegnam. 
Joł.


2 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać, aż pokażesz te nowe LPSy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie filmiku :< Tak bardzo smuteg.
    No i pokazuj te LPSy, niegodziwa dziewczyno. Żeby tak przed nami tajemnice robić? xd

    OdpowiedzUsuń