sobota, 7 grudnia 2013

Dla towarzystwa....

...też napiszę notkę o G2 które do nas wróciły
Ach, jeszcze nie. Zjeżdżalnia przygotowyjąca do dorosłego życia xD

Jakość tak bardzio jakościowa ;-;
Blythe, domki, domki, blythe, obłedne lps'y..normalka :D

WOOW Tu już mamy G2 i niektore G3. Z G2 jest epicki łabędź, ale wydaje mi się, że on jest podobny do takiego co został wyprodukowany wcześniej, rekinek, którego kupie, no bo Sharky będzie miał dziewczynę (Sharky, jako really orginal imię dla rekina ;-;) Pers new mold, którego też chyba kupię, bo mam juz jednego, brązowy z hipnotyzującymi oczami O.O i e...jakiś Niezidentyfikowany Lps Nielatający, owczarek bodajże, ale nie jestem pewna. Lecimy dalej...koksiarski dzięcioł, na którego się chyba skuszę, jaszczurka która jest troszku dziwna, SZORTHER którego kupię na 100%, i to będzie już mój 5, i złota rybka :D

 Misiek
A to jest największy MUST HAVE ever!!! (Nie licząc Maurycego, którego już mam :3) chociaż po paru dniach nie ędzie biały, tylko szary :c

Lol, myslałam, że każdy buldog to facet ;-; Suprise.

Wiewiórka :D Podoba mi się :D

I jagodowe króliczki, a ten babies, wg mnie, jest przerażający O.o
Ok, ja już się żegnam. A wy jakie chcecie kupić lps'y? ;3

EDIT:
Do LpsManiak: Ja pierdole...napisałam ci w komentarzu w notce na twoim blogu ale teraz mam większą swobodę bo mogę przeklinać muhahaha :D, a jestem megawqurwiona. Ja nie ogarniam tego, jak mozna być takim pajacem, i pisać komentarz pod notką reklamujący TWOJEGO bloga i jeszcze nic na temat MOJEJ notki na MOIM blogu + ja wcześniej twoją notkę skomentowała. Gdzie sens, gdzie logika?

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ale mi głupio :( Sorki
    A notka świetna i super i wo gule (xD)
    Sarenka mi się strasznie podoba ale biały kotek wymiata ;p
    Nie podoba mi się jedynie królik chociaż też jest spoko ^^
    PS. Nie gniewaj się na głupią LPSM okey? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, widzę, że zmieniłaś wystrój *w* Nowe G2 już ostatnio widziałam na naszym martwym forum, ale i tak się mega tym jaram :D Oby ceny nie były ponad moje zasoby :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaram się tym, oj jaram... Widzę to już 3 raz, a dalej się tym jaram...
    ja:)
    PS. Nowy wygląd jest ODLOTOWY :)

    OdpowiedzUsuń