wtorek, 17 grudnia 2013

Święta < 3 Moja kolekcja LPS'ów ^^

Hello my dear...czytelnicy xD 
Wiadomo, za niedługo święta. Jutro ubieram choinkę z rodziną, a kiedy będzie choinka to będą zdjęcia < 3

Zadowólcie się tym nędznym rysunkiem i fotką co już znacie z nagłówka :/ 
Rysunek jescze kiedy między Orange a Franklinem coś było, teraz się to niestety rozpadło, bo Orange zabujała się w Tiggerze, który ma dziewczyne Dakotę, która jest siostrą Blacky, a Blacky to żona Ramzesa, a Franklin to kolega Ramzesa, i niedawno zerwał z Cindy (tym wilkiem :c) i zaczął chodzić z Vanessą. Boże, jakie to zawiłe! xD 
Zaraz zrobię fotki mojej kolekcjii LPS :D Dodam jeszcze stare zdjęcie kolekcji i stwierdzimy, jak bardzo się zmieniła. Niestety, ale nie chcę iść do pokoju po domek na zdjęcia, bo do siostry przyszedł kolega, i nie chcę żeby zobaczył jak wnosze em...jakiś wielki różowy domek ._. Wiem, teraz mówię jak jakaś antyfanka lps, ale mnie już nie bawią te wszystkie domki :c Chodzi bardziej o figurki









Robione "na odwal" bo wspominałam już o koledze...?Poza tym jakoś głupio się czuję fotografując zabawki. Trudno.
Mam nadzieję, że będą jakieś komenatzre, i kończe już i tak jestem megarozproszo na (na proszek lol) leci moja ulubiona piosenka na płycie < 3 Papapap xD

4 komentarze:

  1. Aleee fajowa kolekcja <3 Mam kilka z twoich figurek, ale... Ty masz tego shorthaira i colliego o których marze *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kolekcja :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolekcja <3 Dużo masz figurek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweetasna kolekcja !!!! Pytanko za ile kupiłaś cavaliera king charlesa spaniela???

    OdpowiedzUsuń