poniedziałek, 23 grudnia 2013

Fotki :3

Dzień dobry, cześć i czołem. Zaraz wrzucam fotki, więc już tak nie krzyczcie i nie awanturujcie sie o nie, po co ten pośpiech, nie ma potrzeby by być niecierpliwym, i nie, ja wclae nie przedłużam o nigdy w życiu. UWAGA!Zaraz będę wrzucać fotki. Ej, ty tam, po drugiej stronie monitora, nie przeszkadzaj mi!
Lol, dżołk :D Łapcie fotki



Pierniczki, omnomnomnom *o*

Vanssa ^^

Franklin i nadgryziony piernik xD



"Ty stary, co to może być?!"




Charlie

Vanessa


Znowu Vanessa...


I znowu :p

Kto sięnie oprze NUTELLI? < 3 Charlie umazana nutellą.

Czyżby tu była Vanessa i White? ^.^


Vanessa przy lampce choinkowej :D

Orange z Tigerem, tylko przyjaciele. Dakota, nie musisz się tak wściekać, Tigg jest na zawsze twój < 3

Niewyraźne :/

Druga wigilia Maurycego :D


I trzecia Amidali :P

Zośka na choince :)

Klaudia w SwEEt RuŻoFFyM świetle xD

Twarz taka twarzowa i niewyraźna xD

Trixi o której mało słyszeliście :d

Telefon bardzo xD

Winter na choince w salonie :D

Anastazja na tle choineczki

Viktoria którą oplatają Diabelskie Sidła...znaczy się łańcuch choinkowy xD

Charlie < 3 

Gumiak XD

*Dat Gumiak Face* x'D

Silver gdzieś się przyczaiła :d


I dwie ostatnie fotki z Cindy :D



Ach, właśnie przed chwilą wróciłam z treningu i jestem strrrrrasznie zmęczona, więc już się żegnam. Wesołych świąt moje ziemniaczki ^.^

3 komentarze:

  1. Dawaj pierniczki! xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odawaaaaj pierniki <333 Takie pyszne pierniki, a ty je LPSom dajesz xD Zdjęcia ślicznościowe. A Charlie, Vanessa i White wiedzą, co jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisy do zdjęć mnie rozwaliły xD

    OdpowiedzUsuń